1. septembrī Berlīnē notika tiešsaistes UX Design Awards 2022 balvu pasniegšanas ceremonija, kuru organizēja vadošā Vācijas dizaina institūcija International Design Center Berlin (IDZ), lai izceltu inovatīvus lietotāju pieredzes risinājumus no visas pasaules.
Apbalvošanas ceremonijas laikā tika paziņots, ka finanšu dizaina aģentūra “UXDA” ir saņēmusi Produkta apbalvojumu par labāko finanšu lietotāja pieredzes dizainu, kļūstot par pirmo Latvijas uzņēmumu, kas ieguvis specializēto Vācijas lietotāju pieredzes (UX) balvu.
“UXDA” saņēma balvu par inovatīvu dizaina risinājumu finanšu servisam Goalry no Losandželosas, Kalifornijas. Goalry ir finanšu pārvaldības platforma, un šis produkts ir unikāls ar to, ka tas tiek pasniegts kā daudzstāvu tirdzniecības centrs. Šajā “lielveikalā” katrs lietotājs var atrast sev atbilstošus tiešsaistes rīkus, iegūt izglītojošu informāciju un palīdzību savu finanšu mērķu sasniegšanai.
UX Design Awards 2022 žūrijā bija vadošie lietotāju pieredzes eksperti no Philips, Siemens, Robert Bosch un Deutsche Telekom AG. Starp šī gada nominantiem tika izvirzīti tādi vadošie uzņēmumi kā AUDI AG, Samsung, AutoScout24, Lenovo, Deezer, Hitachi, Arab Banking Corporation un citi.
Par “UXDA”
2015. gadā Rīgā dibinātā dizaina aģentūra ar 20 cilvēku komandu ir radījusi vairāk nekā 100 digitālo produktu vadošiem finanšu uzņēmumiem no 36 valstīm, kā, piemēram, “Garanti BBVA”, “Emirates NBD”, “HSBC”, “Bank of Jordan”, “United Arab Bank”, “GCash” ar 60 miljoniem lietotāju un citiem. Uzņēmuma misija ir cilvēciskot finanšu industriju, balstoties uz lietotāju centrētu domāšanas veidu un dizainu.
“UXDA” par finanšu produktu dizainu jau iepriekš ir saņēmuši vairākus starptautiskus apbalvojumus no “Banking Technology Awards”, “IF Design Awards”, “A’Design Award”, “Muse Creative Awards”, “International Design Awards”, “DNA Paris Awards”, “European Business Awards”, “Summit International Awards” un tostarp arī slaveno “Red Dot Design Award” nomināciju.